Konsulterna

Ken Persson

Konsult


Kompetensområden

- Call Center Managementutbildningar, ICMI certifierad utbildare
- Upphandlingar och förhanding av kundservice-outsourcingtjänster

- Strategisk utveckling av produktionsmetodik och teknologi

- Implementeringsprojekt

- Tjänstebeskrivningar och avtal inom outsourcing

- Digital Transformation och datadriven utveckling

- Nöjdkundmätningar och analys

- Work Force Management och produktionsplanering

 

Uppdrag

Genomför kortare och längre konsultuppdrag på upp till 50% engagemang själv. Större uppdrag levereras tillsammans med branschkollegor och skräddarsys för era behov. Områden som t ex CX, Implementationer, Interimschef, större utvecklingsprojekt, personalutveckling, utbildning, förändringsprojekt etc inom kundservice.


Johan Johansson

Konsult

Kompetensområden
•Orädd och erfaren ledare med erfarenhet som VD, styrelsearbetare, operations, försäljning och inom KAM
•Bred erfarenhet inom tjänstesektorn B2B och B2C samt branshföreningar och arbetsgivarförbund
•Analytisk – finansiella och operationella samband och nyckeltal identifieras snabbt. Six Sigma Black Belt
•Call Center Managementutbildningar, ICMI certifierad utbildare
•Upphandling och förhandling av kundservice-outsourcingtjänster
•Förhandling med fack- och personalfrågor
•Problemlösare 😊
•Tjänstebeskrivningar och avtal inom outsourcing
•Nöjdkundmätningar och analys

Uppdrag
Speciaiist-/expertkonsult, bollplank, second opinion, coach för nya ledare i ledningsgrupper/operations/företagsledning och styrelsearbete. Arbetar deltid upp till ca 50% och föredrar att överföra kompetens till uppdragsgivarens organisation och medarbetare eller till blivande stjärnor internt eller externt. Orädd pris- och villkorspressare vid förhandlingar inom M&A, Operations, upphandlingar, fackliga- eller personalfrågor.

Dina kunder förtjänar bästa service och du bästa lönsamhet!

Med över 20 års erfarenhet som utbildare, konsult och företagsledare inom kundservice vet vi vad som krävs för att lyckas med kundservice.

Vi har varit med och startat 100+ kundserviceprojekt med tusentals medarbetare runt om i norden som levererat nöjda kundupplevelser. I vårt tidigare outsourcingbolag som såldes 2019 hade vi NPS 100 bland våra uppdragsgivare. Målsättningen är alltid att skapa nya ambasadörer, en utmaning som vi tar på 100% allvar!